martes, 10 de maio de 2016

Sorteo do olloSTARgal

Acabamos de sortear en directo o poema para o concurso olloSTARgal: saiu o número 10.
Lembrade que tedes de prazo ata hoxe ás 24:00h, e que o debedes inscribir na pestana deste Blog co formulario.

O premio son 100€ e acceso directo ós obradoiros do Olloboi.
Sorte!

DEGARO

Quero, pra alumarme, a tua sorrisa:
esa luz maina e tépeda
que me agarima como veludo o corazón.
Xa ves, amiga miña: eu estou só
e na noite escentilan as estrelas.
E os meus soños percuran os teus soños.
Teño un sabor a fel na miña língoa
namentras non escoito as tuas palabras
que caen en mín como unha choiva tépeda.
Esquence, amante, a tua soidade.
Date a mín
que eu te cinguirei como unha hedra.
Sinto agallopar por min salvaxes poltros:
é a miña vida madura esligando
por agarimarte toda como un vento.
Recorre a miña alma enteiramente
e que os teus beizos
me veñan xa matar esta impaciencia. Entre a arxila e a luz

Ningún comentario:

Publicar un comentario